צימרים בצפון לדתיים – מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון?

מערכת שורש  כז שבט, תשפא  2/9/2021

בחירה נכונה בצימרים שמתאימים לאורח החיים הדתי/ חרדי מבטיחה הנאה, פרטיות ושעות של זמן איכות משפחתי וזוגי.
.......................

צימרים בצפון לדתיים – מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון?
צילום מסך
צילום: יח"צ האתר

נופש משפחתי או זוגי הוא הזדמנות לפסק זמן מחיי השגרה, זמן איכות עם המשפחה ויציאה לטיולים בטבע. אזור הצפון מציע מסלולי טיול מגוונים לכל מצב רוח ומזג אוויר. אפשר למצוא בצפון מסלולי לטיולים משפחתיים עם ילדים בכל הגילאים, טיולים לצעירים אל מעיינות טבעיים וגם טיולים שקטים לזוגות. המסלולים כוללים צמחייה, אטרקציות שייט, אתרי מורשת, קברי צדיקים ובעיקר, נוף מרהיב.

איך בוחרים נכון צימר?

סיום ראוי ליום טיול יהיה לינה בצימר מאובזר, מטופח ונקי. אנחנו כאן בכדי לסייע לכם לבחור נכון צימרים בצפון לדתיים שאכן מתאימים לאירוח דתי / חרדי. קיימים בצפון אלפי צימרים מפוארים פחות ויותר, אנחנו מתבקשים לדעת לזהות מבניהם את אלו שעונים בצורה הטובה ביותר לצרכים ולציפיות שלנו. תצליחו לבחור נכון את הצימר שלכם כאשר תדעו מה בדיוק אתם רוצים? כמה אנשים עתידים להתארח בצימר? באיזה אזור תרצו לטייל / להתארח? כמה תוכלו לשלם בעבור הלינה בצימר? מה הייתם רוצים לשנות או לשפר מהפעם האחרונה בה לנתם בצימר בצפון?

רבים סבורים שאפשר להופך כל צימר בצפון לצימר לדתיים כאשר מוסיפים פלטת שבת ומיחם במטבח. במבחן המציאות זה לא נכון בכלל. על צימרים בצפון לדתיים להיות מסוגלים להציע מתחם אירוח פרטי ושקט. הציבור הדתי מבקש לעצמו פרטיות במתחם הצימרים כך שיוכל לבלות בצימר ובחצר הקטנה שמקיפה אותו ללא נוכחות של אורחים נוספים. זוהי בקשה לגיטימית לחלוטין ונבחר בהתאם במתחמים עם צימרים מבודדים או צימר בודד.

חפשו צימר בצפון לדתיים באתר צימרס – אתר הצימרים הרשמי של ישראל!

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים צימרים?

את בחירת הצימר נבסס לרוב על התמונות שמתפרסמות ברשת ועל המחיר שמוצע. על מנת שלא להתאכזב חשוב לדעת שישנם מקרים בהם התמונות שמתפרסמות אינן עדכניות. נצליח לבסס את ההזמנה על תמונות עדכניות ומידע מדויק על הצימר כאשר נבחר בפורטל צימרים מוביל ואמין. באשר למחירים חשוב להבדיל בין מחירים של אירוח באמצע השבוע, מחירים של אירוח בסוף השבוע ומחירים של אירוח בעונת השיא.

תמיד כדאי לייצור קשר עם בעל הצימר ולקבל ממנו מידע מפורט על המתחם. נצלו את השיחה בכדי להכיר את האדם שמולכם ואת האופי של המקום. חפשו מקומות פסטורליים ושקטים בהם תיהנו מהשלווה והיופי של הטבע. שימו דגש על מתחמי צימרים בצפון שמיועדים לקהל הדתי ומקפידים על שמירה שבת במתחם כולו.

על הצימר להתאים לכל המשתתפים בנופש. הקפידו לתאם מול בעל הצימר מקומות לינה מוסדרים בעבור כל בני המשפחה. בהתאם לצורך חשוב לוודא שקיימת במתחם מיטה יהודית. צימרים לעתים מתוכננים כחלל אחד גדול ללא הפרדה לחדרים, זה לא מתאים לכולם. לרוב, צימרים שמיועדים לאירוח של משפחות יכללו חלוקה לשני חדרים או שלושה חדרים.

הכי נקי שיש

הקפדה על ניקיון חשובה לבריאות שלכם ולאווירה הכללית. אל תתפשרו על פחות מצימר נקי ובמידת הצורך גם תתעקשו על ניקוי נוסף של המתחם. הניקיון של הצימר יבוא לידי ביטוי במצעים נקיים וריחניים, חדר אמבטיה נוצץ מניקיון, מטבח מבריק וחצר נופש מטופחת. שימו לב להערות של אורחים שכבר ביקרו במתחם בנושא הניקיון ותחליטו בהתאם האם זהו הצימר שמתאים לכם.

הכי מומלץ שיש

חוות דעת של אורחים שכבר בקרו בצימר מסייעות לנו בקבלת ההחלטה. אם מצאתם צימר בצפון עם עשרות המלצות טובות וגם המחיר הוגן – רגע לפני שאתם ממהרים לבצע הזמנה, אנחנו מציעים לכם לעצור ולברר מי כתב את חוות הדעת והאם הן אכן רלוונטיות בעבורכם. המלצות על צימרים בצפון לדתיים נרצה לקבל מבני הקהילה הדתית / חרדית. המלצות שניתנות על ידי כאלו שאינם מבינים את הצרכים והציפיות של הקהל הדתי תהיינה לעתים פחות רלוונטיות.

תבססו נכון את הבחירה שלכם על חוות דעת שנכתבו בחודשים האחרונים על ידי אורחים שבחרו בצימר למטרת נופש באווירה דתית או חרדית. רק כך תדעו האם המתחם אכן מקפיד על אווירה שקטה בשבת, אינו מאפשר הדלקת אש בשבת במתחם כולו, מספק כלים כשרים / כלים חד פעמיים, כולל פלטת שבת ומיחם, מסדיר מיטות יהודיות ומאפשר הגעה בהליכה קצרה אל בית הכנסת. על בעלי הצימר להיות מסבירי פנים לקהילה הדתית חרדית ולהבין את הצורך בפרטיות.

צימרים בצפון לדתיים בעיר צפת

העיר צפת היא יעד תיירותי פופולרי שכדאי לבקר בו. אם אתם מחפשים צימר, וילת נופש או בית מלון לדתיים בצפון – כדאי לכם לבחון הצעות בעיר צפת וביישובים שסובבים אותה. הבחירה בעיר צפת תקל עליכם במציאת בתי כנסת, מסעדות כשרות ומרכולים שמציעים מוצרים כשרים למהדרין. בעיר צפת ידועה בקהילה חרדית גדולה ומבוססת. בקרבת העיר תמצאו כמובן את קברי הצדיקים אותם נרצה לפקוד לעתים קרובות ככל האפשר.

יתרונות של צימרים ביישובים דתיים

ההחלטה לבחור בצימרים שממוקמים ביישובים דתיים או מתחמים שומרי שבת תתגלה כנבונה. כאשר היישוב כולו דתי לא ייתכן מצב בו נשמעת מוזיקה מצימר אחר במתחם במהלך השבת או מצב לא נעים בו קבוצה של נופשים צעירים בצימר הסמוך מבעירים מנגל בערב שישי. אלו שכבר בקרו מספר פעמים בצימרים יודעים שאלו הם תרחישים נפוצים. הבחירה ביישוב דתי חוסכת לכם מראש את עגמת הנפש. יתרון נוסף של יישובים דתיים הוא פריסה נוחה של בתי כנסת.

צימרים ביישובים דתיים פונים בעיקר אל קהל יעד דתי וחרדי כך שהם כוללים שעון שבת, מיטות יהודיות, פלטת שבת, מיחם, כיור כפול וגם כיבוד כשר עם דגש על כשר למהדרין. האווירה ביישובים האלו תהיה פסטורלית, שקטה ופרטית. בעונת הקיץ תבחרו בראש שקט בצימרים עם בריכה מתוך ידיעה שביישובים הדתיים תהיה הבנה מלאה לבקשה שלכם לשימוש פרטי ומופרד בבריכה.

בחירה נכונה בצימרים שמתאימים לאורח החיים הדתי/ חרדי מבטיחה הנאה, פרטיות ושעות של זמן איכות משפחתי וזוגי. שימו לב לפרטים הקטנים ותבחרו נכון בצימרים שיודעים לתת מענה לשמירת שבת, בקשה לפרטיות ודרישת אווירה שלווה. הגיע הזמן שכולם יידעו שבשביל להתאים צימר לדתיים צריך יותר מפלטת שבת ומיחם.